artykuł nr 1

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. organizacji pozarządowych i sportu

Wójt Gminy Kłomnice

ogłasza nabór

 

na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. organizacji pozarządowych i sportu

 

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kłomnice,
42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20.

 

Określenie stanowiska: do spraw organizacji pozarządowych i sportu, w wymiarze 1 etatu.

 

Określenie wymagań:

1) Zakres wymagań niezbędnych:

a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn.zm.),

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

d) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

e) znajomość przepisów prawa i umiejętność ich stosowania, w szczególności w zakresie przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o sporcie, Kodeks postępowania administracyjnego.

f) wykształcenie wyższe,

g) rzetelność i terminowość, dobra organizacja pracy własnej,

h) komunikatywność, sumienność, dokładność,

i) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,

j) dobra znajomość obsługi komputera,

k) nieposzlakowana opinia.

 

2) Zakres wymagań preferowanych:

a) preferowane wykształcenie na kierunkach: administracyjnych, ekonomicznych lub społecznych,

b) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego 

c) umiejętność interpretacji przepisów prawa.

 

 Zakres podstawowych obowiązków:

  1. Realizacja zadań na stanowisku ds. organizacji pozarządowych i sportu:

  w zakresie organizacji pozarządowych:

  1. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz innymi organizacjami pozarządowymi.
  2. organizacja konkursów na zadania publiczne wykonywane przez te organizacje w ramach środków znajdujących się w budżecie gminy.
  3. zawieranie umów i rozliczanie dotacji udzielonych tym organizacjom
  4. sporządzanie sprawozdań w tym zakresie

w zakresie sportu:

  1. koordynacja działalności sportowej w gminie,
  2. nadzór i realizacja zadań Gminy z zakresu kultury fizycznej, w tym sportu i rekreacji,
  3. przygotowanie i prowadzenie kalendarza imprez sportowych i rekreacyjnych organizowanych oraz współorganizowanych przez gminę,
  4. współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w zakresie sportu i rekreacji,
  5. współpraca z placówkami oświatowymi działającymi na terenie gminy w zakresie współorganizowania imprez sportowo - rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,
  6. współpraca z komórkami urzędu w zakresie wyposażenia w urządzenia sportowe i rekreacyjne terenów stref sportu i rekreacji,
  7. przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłaszania konkursu ofert dla organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego,
  8. przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych oraz przygotowywanie projektów umów z wykonawcami w zakresie zadań sportowych
  9. organizacja i koordynacja działalności obiektów sportowych stanowiących własność gminy
  10. współpraca z klubami sportowymi
  11. prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy.
  12. nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku na terenie obiektów sportowych i placów zabaw
  13. zlecanie przeglądów technicznych oraz utrzymywanie w stałej sprawności urządzeń znajdujących się na gminnych obiektach sportowych oraz placach zabaw.

 

Zatrudnienie: w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującym pracowników samorządowych.

Przewiduje się możliwość zawarcia umowy: o pracę na czas nieokreślony.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) pełny wymiar czasu pracy,

2) praca na stanowisku urzędniczym,

3) praca w siedzibie Urzędu.

Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

 W miesiącu maj 2023 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV)

3) kwestionariusz osobowy,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne 
zaświadczenie o odbytych studiach),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe ( w przypadku gdy kandydat był już zatrudniony),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

8) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
    (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań podinspektora ds. organizacji pozarządowych i sportu, (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy).

 Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
W terminie do dnia 27.06.2023r. do godz. 15.00 wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Kłomnice, 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20, pokój 103,  w zaklejonej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko d/s organizacji pozarządowych i sportu” lub wysłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Kłomnice (decyduje data wpływu przesyłki do Urzędu).

 

 

 

Inne informacje:

a) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

b) Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą:

„Oświadczenie,

zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

.……………………………………….
(czytelny podpis)”

 

c) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

d) lista kandydatów spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszego
postępowania zostanie ogłoszona na tablicy w Urzędzie Gminy Kłomnice oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,

e) Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku  zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20 oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

f) Urząd Gminy w Kłomnicach zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna dla pracowników, kandydatów na pracowników, stażystów, praktykantów, pracowników interwencyjnych Urzędu Gminy Kłomnice

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) – RODO/Dz.Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Gminy Kłomnice z siedzibą
    w Kłomnicach przy ul. Strażackiej 20, reprezentowany przez Wójta Gminy Kłomnice-
    Pana Piotra Juszczyka
  2. Inspektorem Ochrony Danych ( IOD) w Urzędzie Gminy Kłomnice jest Pani Katarzyna Duda , tel. 34 3281122 wew. 123, e-mail: iod@klomnice.pl;
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu: prowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO ( jeżeli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów)
  4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  5. Dane osobowe przechowywane będą w okresie zgodnym z przepisami prawa, w tym Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r, w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
    i zakresu działania archiwów zakładowych , a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, do czasu jej cofnięcia, w przypadku prowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko, dane osobowe rekrutujących , z którymi nie podjęto współpracy- będą niszczone po 3 miesiącach od daty zawarcia umowy z wybranym kandydatem;
  6. Ma Pan/ Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych
    ( art. 15 (RODO), prawo do ich sprostowania ( art. 16 RODO), usunięcia ( art. 17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania ( art. 18 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ( art. 19 RODO), prawo do przenoszenia danych ( art. 20 RODO), prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie ( art. 7 ust. 3 RODO),
  7. Ma Pan/ Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak ich niepodanie uniemożliwi realizację umowy jak również udział w procesie rekrutacyjnym.

 

Administrator Danych Osobowych:

Piotr Juszczyk

Wójt Gminy Kłomnice