artykuł nr 1

Przetarg nieograniczony na Dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Kłomnice do Częstochowy w okresie wrzesień-grudzień 2015 - przetarg nr 2

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Kłomnice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Kłomnice do Częstochowy w okresie wrzesień-grudzień 2015 - przetarg nr 2
Numer ogłoszenia: 208370 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 34 366 84 09, faks 34 366 84 09.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klomnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Kłomnice do Częstochowy w okresie wrzesień-grudzień 2015 - przetarg nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie od 1 września do 31 grudnia 2015 roku do szkół zlokalizowanych na terenie miasta Częstochowy. 2. Przewóz winien odbywać się według harmonogramu, uzgodnionego z rodzicami uczniów oraz z Kierownikiem Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w gminie Kłomnice, ustalanego na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z organizacją roku szkolnego, jednym środkiem transportu - pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 8 osób (8 miejsc siedzących) nie wliczając kierowcy. 3. Dowóz dzieci ma odbywać się na trasie Rzeki Wielkie ul. Kłomnicka, Adamów, Rzerzęczyce, Michałów Rudnicki - Częstochowa (kilka szkół na terenie miasta) oraz droga powrotna. Łącznie szacunkowa maksymalna dzienna ilość kilometrów z dziećmi nie powinna przekroczyć 125km. Aktualnie uczniowie uczęszczają do szkół na ulicach Kukuczki 30, Legionów 58, Krótkiej 22 i Słowackiego 35. 4. W przypadku zgłoszenia przez rodziców konieczności dowozu dodatkowych uczniów trasa przejazdu może ulec zmianie i objąć dodatkowe miejscowości w gminie Kłomnice, jak również dodatkowy adres szkoły na terenie Częstochowy. Wykonawca w takim przypadku wyraża zgodę na dowóz dodatkowego ucznia, przy czym dzienna liczba kilometrów winna nie przekroczyć 125km z dziećmi (250km dziennie w przypadku powrotu samochodu do gm.Kłomnice). Maksymalna liczba uczniów do przewozu - 7 + 1 opiekun. 5. Przewóz może być dokonywany wyłącznie przy obecności opiekuna zapewnionego przez Wykonawcę. 6. Minimalna ilość miejsc w pojeździe została oszacowana na podstawie prognozowanej ilości uczniów zamierzających korzystać z dowozu plus 1 miejsce dla opiekuna plus miejsca rezerwowe na wpadek nieprzewidzianego zwiększenia ilości uczniów. 7. Dowóz dzieci winien odbywać się następująco: poranny dowóz do szkół na terenie Częstochowy do godziny 8:00, natomiast popołudniowy odwóz w zależności od zakończenia zajęć szkolnych - szczegółowy harmonogram będzie uzgadniany w oparciu o informacje o planie lekcji uzyskane od rodziców uczniów. 8. Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu końcowego do bazy winien być skalkulowany w stawce wskazanej w ofercie. 9. Do prawidłowego wykonania zamówienia wymagany jest pojazd do przewozu co najmniej 8 osób (nie wliczając kierowcy) z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz 1 opiekuna. Pojazd nie musi posiadać windy lub podjazdu. 10. Pojazd powyższy musi spełniać warunki wskazane w § 22 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późniejszymi zmianami/ oraz art.57 ust. 1 Ustawy o ruchu drogowym /Dz.U. z 1997r. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami/. 11. Wykonawca w przypadku awarii pojazdu zorganizuje transport zastępczy, przy czym konieczne jest w takim przypadku powiadomienie Kierownika ZEAS oraz wykonywanie zamówienia pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi stawiane przez Zamawiającego w SIWZ..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • na podstawie przedstawionej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie decyzji właściwego organu, wydanej na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001r o transporcie drogowym /Dz. U. z 2004r Nr 204 poz. 2088 z późn. zm./ przyznającej licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Dodatkowym potwierdzeniem będzie oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego oceniony zostanie na podstawie wykazu - załącznik nr 7 do SIWZ - posiadanego taboru samochodowego dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Dodatkowym potwierdzeniem będzie oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie wykazu - załącznik nr 7 do SIWZ - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dodatkowym potwierdzeniem będzie oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniany zostanie na podstawie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 do siwz - formularz ofertowy; Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie o opłacaniu składek zus i podatków; Załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój nr 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie