artykuł nr 1

Uchwała Nr 274.XXXVII.2017 Rady Gminy Kłomnice z dnia 21.11.2017

Uchwała Nr 274.XXXVII.2017
Rady Gminy Kłomnice
z dnia 21 listopada 2017 r.
 
w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kłomnice
 
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 oraz art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1875), art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 19) w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz po przeprowadzeniu konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1817)  oraz po przeprowadzeniu konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Kłomnice
Rada Gminy Kłomnice uchwala, co następuje
§ 1. Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kłomnice, zwany dalej „Regulaminem”, stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2. Traci moc Uchwała Nr 148.XXIV.2016 Rady Gminy Kłomnice z dnia 22 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kłomnice.
§ 3. Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kłomnice.
§ 4. Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie z dniem 01 kwietnia 2018 r.
Załączniki:
Załącznik24 KB