Zarządzenie nr 5/2019 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 03.01.2019
OR.0050.5.2019
Zarządzenie Nr. 5/2019
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 03.01.2018 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw niszczenia dokumentów aplikacyjnych kandydatów biorących udział w postępowaniach rekrutacyjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy Kłomnice.
Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz.994 z późn. zm.) w związku z ustawą z dnia 29 sierpnia 1999 r.r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz.922 z późn.zm.) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz.67 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§1.
- Powołuję Komisję do spraw niszczenia dokumentów aplikacyjnych kandydatów biorących udział w postępowaniach rekrutacyjnych prowadzonych w Urzędzie Gminy w Kłomnicach, którzy nie przeszli pomyślnie procesu rekrutacji i nie odebrali dokumentów aplikacyjnych w podanym terminie:
- Barbara Mizera - Przewodniczący Komisji
- Justyna Kwarciak - Członek Komisji
- Katarzyna Duda - Członek Komisji .
- 2.
Do zadań komisji należy :
- Dokonywanie niszczenia dokumentów aplikacyjnych
- Sporządzanie protokołu zniszczenia dokumentów aplikacyjnych zgodnie z załącznikiem Nr. 1 do Zarządzenia.
- 3.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
- 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.