artykuł nr 1

Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (lampy hybrydowe) w miejscowościach: Garnek, Pacierzów, Zdrowa, Rzerzęczyce, Witkowice, Karczewice, Zawada

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.klomnice.pl

 

Kłomnice: Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (lampy hybrydowe) w miejscowościach: Garnek, Pacierzów, Zdrowa, Rzerzęczyce, Witkowice, Karczewice, Zawada
Numer ogłoszenia: 237218 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 034 3281122 w. 119, faks 034 3281121.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (lampy hybrydowe) w miejscowościach: Garnek, Pacierzów, Zdrowa, Rzerzęczyce, Witkowice, Karczewice, Zawada.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę oświetlenia miejsc publicznych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowościach należących do Gminy Kłomnice tj. Karczewice - 1 szt, Witkowice - 2 szt, Garnek -2 szt, Zdrowa 3 szt, Rzerzęczyce - 5 szt, Zawada - 1 szt, Pacierzów - 1 szt. Instalowane latarnie muszą się charakteryzować minimalnymi poniżej podanymi parametrami technicznymi: Słup lampy oświetleniowej -stalowy , grubościenny, obustronnie cynkowany, lub aluminiowy, wyposażony w dwa wysięgniki do mocowania głowic świecących typu LED o niezależnej geometrii mocowań z możliwością regulacji kątów, -wys. trzonu słupa: minimum 8,0m, -wys. montażu siłowni wiatrowej: min. 8,0 m, -słup z rewizją wnęki, zamykanej pokrywą lub drzwiczkami, -przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej) do montażu systemu hybrydowego (turbina wiatrowa i system PV) dla obciążenia żyroskopowego i wietrznego w III strefie wiatrowej, zgodnie z normą PN EN 1991-1-4 (Vref = 22 m/s dla wysokości nad poziomem morza H <= 300m oraz Vref = 22*[1+0,0006*(H-300)] dla wysokości nad poziomem morza H > 300m - II kat. terenu) oraz śnieżnego (wykonawca przedstawi do oferty obliczenia słupa wg parametrów jak powyżej potwierdzone przez osobę uprawnioną lub deklarację zgodności producenta) Wysięgnik do montażu oprawy oświetleniowej -stalowy, obustronnie cynkowany, 2 szt. na słup, -długość min.1,5m od osi słupa, -możliwość zmiany kąta nachylenia (w zakresie min 5° - 25°) względem płaszczyzny podłoża, po montażu oprawy oświetleniowej na wysięgniku i słupie, -możliwość obrotu wokół pionowej osi słupa (masztu) po zamontowaniu oprawy oświetleniowej na wysięgniku i słupie, Fundament pod słup lampy hybrydowej -prefabrykowany przeliczony (ze wzgl. na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej oraz powierzchni bocznej oprawy oświetleniowej) pod montaż systemu lampy hybrydowej w III strefie wiatrowej oraz obciążenia śnieżnego na słupie stalowym o wys. min. 8m, -zgodny z PN-EN 14991:2010 ( beton C25na30, klasa ekspozycji XF2), (wykonawca przedstawi do oferty obliczenia fundamentu wg parametrów jak powyżej potwierdzone przez osobę uprawnioną lub deklaracje zgodności producenta) Akumulatory AGM 12V 200Ah (każdy) - 2szt. kpl. dla 1 słupa oświetleniowego, -Akumulatory umieszczone przy fundamencie, pod ziemią MIN 50 cm pod powierzchnią gruntu w szczelnych skrzyniach o stopniu ochrony IP67 wykonanych metodą wtryskową z tworzywa sztucznego, wzmocnionych wręgami. Skrzynie złożone z dwóch połówek połączonych ze sobą śrubami ze stali nierdzewnej (nie cynkowane) zabezpieczone uszczelką silikonową. -Przewody (1x4mm2 LGY-4) wyprowadzone rurą wzmacnianą do słupa. Połączenie szeregowe akumulatorów w słupie złączką zaciskową odporną na korozje. - akumulator bezobsługowy głębokiego rozładowania - typu AGM o projektowanej żywotności nie mniejszej jak 12 lat -minimum 1300 cykli przy 30% głębokości cyklicznego dobowego rozładowania -cykliczne, dobowe rozładowanie akumulatorów AGM przy świeceniu lampy przez 16 godzin musi być tak wysterowane poprzez system sterowania zużyciem (bez ładowania w tym czasie) aby nie dopuścić do rozładowania poniżej wartość 15% pojemności, Moduły fotowoltaiczne -2szt kpl na jednego słupa - min. 130Wp - pojedynczy panel -Napięcie nominalne panela nie mniej niż PV - 17,8VDC a pary 35,6V Dane jednego panela PV: Napięcie max. 18,00 V Prąd max. (Imp) 7,23 A Napięcie jałowe do 37V Prąd zwarciowy 7,80 A -Panel wyposażony w skrzynkę połączeniową IP65 i przewody ze złączami MC4 -okablowanie realizowane na OLFLEX SOLAR XLS-R 1X2,5mm2 -gwarancja producenta na sprawność modułów: 90% - 12 lat, 80% - 25 lat. (na etapie realizacji będzie wymagane dostarczenie do każdego modułu dokumentu potwierdzającego jego moc (flash-test)) Oprawa oświetleniowa LED ze źródłem światła o parametrach - 2 szt na słup Poniżej parametry oprawy oświetleniowej: -oprawa zamontowana na wysokości min. 5.8m nad gruntem poniżej modułów fotowoltaicznych, -korpus oprawy wykonany z odlewu aluminiowego zabezpieczonego lakierem proszkowym , będąca jednocześnie radiatorem grubożebrowym, samoczyszczącym (pozwalający na łatwe wymywanie zanieczyszczeń przez deszcz) -stopień ochrony komory optycznej IP66, -źródło światła 1x chip COB LED EPISTAR 60W o wydajności z uwzględnieniem optyki min 120lm/W, (potwierdzona raportem z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE dostarczony wraz z ofertą) -całkowita moc lampy LED: max 64,9W na ze zmianą mocy świecenia, optyka wykonana w technologii soczewki o asymetrycznym rozsyle światła (raport z badania fotometrycznego przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE dostarczony wraz z ofertą) -Lampa nie może zawierać w sobie żadnych elementów elektroniki, cały układ sterowania pracą lampy wyprowadzony do komory słupa zintegrowany ze sterownikiem hybrydowym. -temperatura barwy światła: biała dzienna 4000 - 4500 K±100K, -żywotność diod LED L80 >= 50 000 rbh, -efektywny strumień świetlny oprawy LED: minimum 7200 lm, (potwierdzona raportem z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE dostarczony wraz z ofertą) -oprawa wykonana w II lub III klasie ochronności, -oprawa musi posiadać oryginalną naklejkę lub nadruk z danymi znamionowymi pozwalający na jej identyfikacje (dla oprawy LED o mocy źródła światła 60W w wersji asymetrycznej dostarczyć wydruk bryły światłości - krzywych rozsyłu strumienia świetlnego (cd/klm) w dwóch płaszczyznach: poprzecznej C0 - C180 oraz osiowej C90 - C270, potwierdzona raportem z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE, Deklaracja CE producenta, dokumenty mają być dostarczone wraz z ofertą) Siłownia wiatrowa niskoobrotowa trójłopatowa o parametrach i funkcjach jak poniżej: -Turbina wiatrowa 3-łopatowa -Pozioma oś obrotu ze sterem tylnym -moc nominalna 400W -moc max. min. 600W -napięcie pracy 24VDC -średnica wirnika: min. 190cm -Łopaty wykonane z włókien kompozytowych wyważone -Start turbiny przy prędkości max. 1,5m/s -Trójfazowy generator z wyjściem na trzy przewody podłączany bezpośrednio do sterownika hybrydowego. -Start ładowania od 1,8m/s -Turbina musi generować min. 70W (4A) przy prędkości wiatru 5m/s oraz min. 250W(9A) przy prędkości 9m/s -Waga: min.15kg - max 20kg -Hamulec elektromagnetyczny, zabezpieczenie mechaniczne przed zbyt silnym wiatrem ( samoczynne odstawianie od kierunku wiatru przy prędkości powyżej 16 m/s lub automatyczna regulacja kąta natarcia łopat i ograniczenie mocy wyjściowej) -Głośność pracy <65dB -Wymagana deklaracja zgodności CE -Nie dopuszcza się turbin z wbudowanym kontrolerem ładowania. -Ze względów bezpieczeństwa turbina musi posiadać kryzę montażową. Nie dopuszcza się turbin wpuszczanych w szczyt słupa oraz nakładanych na słup. Deklaracja CE producenta (dostarczona wraz z ofertą) Sterownik hybrydowy Zintegrowany sterownik hybrydowy (solarno-wiatrowy) z funkcją śledzenia maksymalnego punktu mocy (MPPT) . Kontrola ładowania z paneli PV oraz 3 fazowej turbiny wiatrowej. Napięcie pracy 24VDC (nie dopuszcza się dwuzakresowych 12/24V) Wyposażony w wyświetlacz cyfrowy wskazujący napięcie ładowania (V) i prąd ładowania (A) z turbiny i paneli PV, napięcie na akumulatorze (V), pobór prądu przez oprawę (A) oraz stopień naładowania akumulatora w postaci graficznej. Posiadający funkcję regulacji momentu załączenia i wyłączenia lampy w zależności od ilości światła zewnętrznego, czasu pracy lampy Sterowanie lampą LED: 1)od zmierzchu do świtu (z możliwością redukcji mocy lampy) 2)od zmierzchu przez określony czas (z możliwością redukcji mocy lampy) 3)od zmierzchu do świtu z przerwą w trakcie nocy (z możliwością redukcji mocy lampy) Funkcja niskonapięciowego ładowania (w przypadku napięcia ładowania niższego od napięcia akumulatorów) Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją Zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatorów Metalowa obudowa zabezpieczona przed wilgocią. Sterownik umieszczony wewnątrz rewizji słupa. Nie dopuszcza się zewnętrznych skrzynek. Sterownik musi posiadać funkcję komunikacji bezprzewodowej oraz manualny panel sterujący z wyświetlaczem, oraz zabezpieczenie termiczne Funkcje komunikacyjne sterownika: 1)Możliwość zdalnego odczytu parametrów z lampy (oprawy świetlnej LED, akumulatorów, paneli PV, turbiny wiatrowej) oraz grupy lamp za pośrednictwem Bluetooth 2)Możliwość zapisu parametrów z lampy 3)Zmiana parametrów pracy lampy za pośrednictwem Bluetooth 4)Możliwość zdalnego, bezprzewodowego zahamowania i uruchomienia turbiny wiatrowej. 5)Zegar czasu rzeczywistego sterujący pracą lampy LED. 6)Aplikacja do zdalnego zarządzania lampami hybrydowymi dla systemu Windows oraz Android, komunikująca się ze sterownikiem bezprzewodowo. Nie dopuszcza się stosowania oddzielnych regulatorów dla turbiny wiatrowej i paneli PV, całe sterowanie odbywa się z jednego sterownika hybrydowego ze względu na spójność systemu. (Deklaracja CE producenta z dyrektywą EMC dołączona wraz z ofertą) Aplikacja (program) do zdalnego programowania i serwisowania wszystkich lamp hybrydowych Aplikacja w trybie połączenia (on-line) powinna umożliwiać: -komunikację z regulatorem danej lampy hybrydowej po wprowadzeniu indywidualnego kodu regulatora -minimalna zasięg komunikacji bezprzewodowej między aplikacją Bluetooth a regulatorami solarnymi w terenie otwartym: 20m -możliwość bezprzewodowego odczytu i zapisu na komputerze danych historycznych z pamięci regulatora od momentu zainstalowania i uruchomienia lampy hybrydowej, -możliwość ustawienie dobowego programu załączenia / wyłączenia lampy w zakresie od 1 do 16 godzin (każda godzina programowana niezależnie), -możliwość włączenie lub wyłączenie funkcji redukcji mocy oprawy oświetleniowej LED w programie działania oprawy, -możliwość wyboru trybu AUTO - włączenia automatycznej funkcji redukcji mocy oprawy w zależności od stanu naładowania akumulatorów bez zmiany czasu świecenia, -ustawienie dopuszczalnego progu rozładowania akumulatorów, -ustawienie czułości wyłącznika zmierzchowego, -podgląd wartości napięcia akumulatorów [VDC], -podgląd wartości prądu ładowania akumulatorów [A], -podgląd wartości mocy dostarczanej do akumulatorów [Wh] -podgląd wartości prądu pobieranego przez oprawę oświetleniową [A], -podgląd wartości mocy oprawy oświetleniowej [W] -podgląd wartości napięcia modułów fotowoltaicznych [V] -podgląd wartości prądu z modułów fotowoltaicznych [A] -podgląd wartości mocy modułów fotowoltaicznych [W], -podgląd wartości ilości wyprodukowanej energii [Wh] od momentu podłączenia zasilania -podgląd wartości ilości energii [Wh] zużytej przez oprawę LED od momentu podłączenia zasilania -podgląd wartości energii zgromadzonej w akumulatorach -podgląd sumarycznego czasu pracy oprawy LED od momentu podłączenia zasilania -podgląd ilości cykli ZAŁĄCZENIE - WYŁĄCZENIE oprawy LED od momentu podłączenia zasilania -podgląd ilości i charakteru ewentualnych stanów alarmowych -podgląd wartości temperatury wewnętrznej regulatora oraz temperatury akumulatorów -wykonanie sprawdzenia (funkcja TEST) oprawy oświetleniowej - zdalne włączenie i wyłączenie oprawy oświetleniowej np. w ciągu dnia. Aplikacja w trybie rozłączenia (of-line) powinna umożliwiać analizę danych historycznych Przykładowy wygląd wolnostojącej hybrydowej latarni oświetleniowej przedstawia rys w uproszczonej dokumentacji projektowej. OKABLOWANIE: Do połączenia paneli PV stosować przewody dedykowane do fotowoltaiki (czarne) OLFLEX SOLAR XLS-R 1X2,5mm2 Do połączenia turbiny stosować przewody min. (OW) H05RR-F 3X2,5mm2 Do połączenia lamp stosować przewody min . (OW) H05RR-F 2X1mm2 Do podłączenia akumulatorów stosować przewody min 1x4mm2 LGY-4 Wszystkie przewody odporne na działanie czynników zewnętrznych i UV. Wszystkie końce przewodu zaopatrzone w zaciśnięte końcówki kablowe. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 2 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót W/w dokumenty stanowią integralną część SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. Realizacji przynajmniej jednego zamówienia polegającego na budowie co najmniej 15 sztuk wolno stojących hybrydowych latarni oświetleniowych zasilanych kolektorami słonecznymi i turbiną wiatrową. (Załącznik nr 5 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. Zamawiający wymaga przedstawienia jednej osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności z branży elektrycznej wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Załącznik nr 6 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane materiały i urządzenia minimalnych parametrów określonych w niniejszej siwz oraz STWiOR. Należy załączyć do oferty opisy , zdjęcia , karty techniczne. -dla słupa lampy oświetleniowej obliczenia słupa wg parametrów jak poniżej potwierdzone przez osobę uprawnioną tj. słup przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej) do montażu systemu hybrydowego (turbina wiatrowa i system PV) dla obciążenia żyroskopowego i wietrznego w III strefie wiatrowej, zgodnie z normą PN EN 1991-1-4 (Vref = 22 m/s dla wysokości nad poziomem morza H <= 300m oraz Vref = 22*[1+0,0006*(H-300)] dla wysokości nad poziomem morza H > 300m - II kat. terenu) oraz śnieżnego lub deklarację zgodności producenta -dla fundamentu pod słup lampy hybrydowej obliczenia fundamentu wg parametrów jak poniżej potwierdzone przez osobę uprawnioną tj. fundament przeliczony ze wzgl. na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej oraz powierzchni bocznej oprawy oświetleniowej pod montaż systemu lampy hybrydowej w III strefie wiatrowej oraz obciążenia śnieżnego na słupie stalowym o wys. min. 8m lub deklarację zgodności producenta -dla oprawy oświetleniowej a LED ze źródłem światła raport z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE potwierdzający wydajność źródła światła z uwzględnieniem optyki min 120lm/W, raport z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE potwierdzający moc lampy LED, temperaturę barwy światła, żywotność diod LED, efektywność strumienia świetlnego wg. zapisów SIWZ. - temperatura barwy światła: biała dzienna 4000 - 4500 K±100K, dla oprawy LED o mocy źródła światła 60W w wersji asymetrycznej wydruk bryły światłości - krzywych rozsyłu strumienia świetlnego (cd/klm) w dwóch płaszczyznach: poprzecznej C0 - C180 oraz osiowej C90 - C270, potwierdzona raportem z badań fotometrycznych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę certyfikującą w UE -Zamawiający wymaga deklaracji zgodności CE wystawionych przez producenta dotyczących następujących elementów hybrydowej latarni słonecznej tj. fundament, słup, wysięgnik, oprawa , panel solarny, turbina wiatrowa , akumulatory, sterownik , pojemnik na akumulatory :

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - zał. nr 8 do SIWZ b)Formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ c)Kosztorys skrócony - zał. nr 4 do SIWZ d)dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowaniem wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnościach finansowych, z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru pranego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego) e)dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.)w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1)Zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2)Zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki 3)Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 4)Zmiany terminu wykonania: a)koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b)konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, c)wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, d)wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, e)ze względu na złe warunki atmosferyczne 5)Zmiany płatności i inne: a)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b)zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, c)zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 6)Zmiany osobowe: a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie prawo budowlane, b)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych: czmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), d)zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kłomnice, ul.Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, sekretariat pok. 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wójt Gminy Kłomnice – mgr Adam Zając