artykuł nr 1

Przetarg nieograniczony na bieżące utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach gminy Kłomnice w roku 2009- 2010

L.dz. 3411/5/09

O G ŁO S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U

 

Nazwa zamówienia: „Bieżące utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach
gminy Kłomnice w roku 2009- 2010”

 

-   Nazwa (firma) i adres Zamawiającego

  Gmina Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, tel. 3281-122, fax 3281-121, strona internetowa: www.bip.klomnice.pl, godziny urzędowania: poniedziałek 8.00 – 16.00; wtorek – piątek 7.30 – 15.30

 

-   Określenie trybu zamówienia – Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177)

Tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007r. (Dz.U. Nr 223, poz. 1655) (zm. Dz.U. 2008, Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505)

 

-   Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.klomnice.pl

 

-   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

  Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach gminy Kłomnice. Zakres zamówienia szczegółowo został opisany w SIWZ.

  CPV: 45.23.31.41-9 Prace dot. utrzymania dróg

    45.23.31.42-6 Prace dot. naprawy dróg

  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

-   Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

-   Termin wykonania zamówienia – w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą

 

-   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

-   w przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

-   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

-   posiadanie sprzętu równiarki (własnej lub wynajętej – udokumentowanej umową najmu).

-   Wskazanie w ofercie z imienia i nazwiska osoby, która pełniła funkcję kierownika budowy. Przedstawienie dokumentów stwierdzających posiadanie przez kierownika budowy stosownych uprawnień. Należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (z określonym terminem ważności)

-   warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków – określa SIWZ.

 

-   Informacja na temat wadium – Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

 

-   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena (koszt)  - 100 %

 

-   Miejsce i termin składania ofert Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 103

  do dnia 21.07.2008r. do godz. 9.00

 

-   Miejsce i termin otwarcia  ofert Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 103

  dnia 21.07.2009r o godz. 9.30

 

-   Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu do składania ofert – tj. do dnia 19.08.2009r.

 

-   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.

 

-   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów

 

-   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej

  Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

-  Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia

  Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej   Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniu 30.06.2009r.

 

 

 

Kłomnice, dnia 30.06.2009r.    Wójt - mgr Adam Zając

 

Załączniki:
Informacja o wyborze oferty31 KB
Zał nr 725 KB
Zał nr 636 KB
Zał nr 534 KB
Zał nr 456 KB
Zał nr 386 KB
Zał nr 239 KB
Zał nr 142 KB
SIWZ108 KB
str 159 KB