artykuł nr 1

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kłomnice - radca prawnyz dnia 06-03-2015 r.

 

Ogłoszenie o naborze
na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Kłomnice- radca prawny
z dnia 06-03-2015 r.
Gmina Kłomnice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - radca prawny w Urzędzie Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, w wymiarze 1/2 etatu.
 
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie wyższe prawnicze;
b) wpis na listę radców prawnych;
c) obywatelstwo polskie;
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) nieposzlakowana opinia;
g) co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej;
h) doświadczenie zawodowe/staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata w instytucjach samorządowych;
 
2.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
a) bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu prawa samorządowego, finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa cywilnego i prawa pracy;
b) samodzielność, dokładność, terminowość, dyspozycyjność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, komunikatywność, odpowiedzialność;
c) dobra organizacja pracy własnej, systematyczność.
 
3. Warunki zatrudnienia stanowisku radcy prawnego:
a) miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Kłomnicach, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice;
b) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, z zastrzeżeniem, że do czasu pracy radcy prawnego zalicza się także czas niezbędny do załatwienia spraw poza lokalem jednostki organizacyjnej, w szczególności w sądach innych organach oraz czas przygotowania się do tych czynności.  Czas pracy radcy prawnego w Urzędzie Gminy Kłomnice będzie wynosił 2/5 ustalonego wymiaru czasu pracy;
c) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony lub określony, zgodnie z art. 16 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r.poz.1202) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art.2 w/w ustawy, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem; przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, o której mowa w ust.2,rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art.2 na czas nieokreślony  albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
 
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
 
a) udzielanie pomocy prawnej pracownikom Urzędu i gminnym jednostkom organizacyjnym, nie posiadającym własnej obsługi prawnej, a w szczególności udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, w tym opiniowanie pod względem formalno - prawnym projektów aktów prawnych organów samorządu Gminy (uchwał, zarządzeń, decyzji), zawieranych umów i porozumień oraz opracowywanie projektów aktów prawnych;
b) reprezentowanie Gminy w postępowaniach przed sądami i urzędami według udzielonego pełnomocnictwa;
c) obsługa prawna Rady Gminy oraz udział w obradach sesji Rady Gminy;
d) udzielanie porad prawnych mieszkańcom gminy,
e) współpraca z organami nadzoru prawnego Wojewody.
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
 
5. Wymagane dokumenty:
 
a) CV i list motywacyjny;
b) dokument potwierdzający wpis na listę radców prawnych;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
d) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
e) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Radcy prawnego;
h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia konkursu na stanowisko radcy prawnego Urzędzie Gminy Kłomnice;
i) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
 
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia na wolne stanowisko urzędnicze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kłomnice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
 
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
a) Wymagane dokumenty należy: przesyłać pocztą na adres Urzędu Gminy Kłomnice 
42-270 Kłomnice ul. Strażacka 20 (liczy się data wpływu do Urzędu) lub składać osobiście w siedzibie Urzędu - ul. Strażacka 20 pokój 103, w terminie do dnia 18-03-2015 r. do godz: 15,30 w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:  
,,Nabór na stanowisko radcy prawnego”
b) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
8. Zastosowane techniki i metody naboru: - rozmowa kwalifikacyjna.
 
9. lnformacje dodatkowe:
 
a) lista kandydatów spełniających wymagania formalne, zakwalifikowanych do dalszego postępowania zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Kłomnice oraz w Biuletynie lnformacji Publicznej
b) kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania drogą telefoniczną;
c) informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w Biuletynie lnformacji Publicznej.