Zarządzenie nr 114/2025 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 09.07.2025
OR.0050.114.2025
Zarządzenie nr 114/2025
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 9 lipca 2025r.
w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice.
Na podstawie art. 33 ust.1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465 ze zm.),
zarządzam co następuje:
§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kłomnice, stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 125/2020 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 8 września 2020r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice, dokonuje się następujących zmian:
- § 8 pkt 2e) otrzymuje brzmienie:
„e) Referat Strategii, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych SRF, obejmujący następujące stanowiska pracy:
- Kierownik Referatu – SR
- Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych – FZ
- Stanowisko ds. organizacji pozarządowych i sportu - OPS
- Informatyk Urzędu – INF
- Koordynator LOWE –KL
- Animator LOWE – AL
- Koordynator projektu „Inwestycja w szkoły inwestycją w młodzież Kłomnicką” - IMK ”
- w § 25 ust. 2 dodaje się pkt. 7) w następującym brzmieniu:
„7. Koordynator projektu „Inwestycja w szkoły inwestycją w młodzież Kłomnicką”.
- nadzór merytoryczno-finansowy,
- faktyczna realizacja projektu,
- wybór kadry projektu,
- monitoring realizacji projektu w tym pomiar wskaźników,
- sporządzenie wniosków o płatność – część merytoryczna,
- wybór wykonawców usług,
- kontakty z IP,
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- działania informacyjno-promocyjne w projekcie,
- prowadzenie biura projektu,
§ 2.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice – Struktura Organizacyjna Urzędu , otrzymuje nowe brzmienie w postaci załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Złącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice – Wykaz stanowisk i etatów, otrzymuje nowe brzmienie w postaci załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.