Zarządzenie nr 8/2025 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 07.01.2025
Zarządzenie nr 8/2025
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 7 stycznia 2025r.
w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice.
Na podstawie art. 33 ust.1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024r., poz.1465 ze zm.),
zarządzam co następuje:
§ 1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Kłomnice, stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 125/2020 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 8 września 2020r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice, dokonuje się następujących zmian:
- § 8 pkt 2e) otrzymuje brzmienie:
„e) Referat Strategii, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych SRF, obejmujący następujące stanowiska pracy:
- Kierownik Referatu – SR
- Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych – FZ
- Stanowisko ds. organizacji pozarządowych i sportu - OPS
- Informatyk Urzędu – INF
- Koordynator LOWE –KL
- Animator LOWE - AL”
- w § 25 ust. 2 dodaje się pkt. 5) i pkt 6) w następującym brzmieniu:
„5. Koordynator LOWE
a) planowanie, organizowanie, kierowanie i wdrażanie działań LOWE pod względem merytorycznym
b) kierowanie pracą Animatora LOWE oraz trenerów
c) nadzór merytoryczny nad programami przygotowanymi przez trenerów we współpracy z Animatorem LOWE
d) monitoring realizacji celów edukacyjnych LOWE
e) ustalanie harmonogramu pracy LOWE
f) zatwierdzanie materiałów szkoleniowych opracowanych przez terenów
g) udział w procesie diagnozy potrzeb edukacyjnych UP, analiza jej wyników oraz przygotowanie rekomendacji dla Zespołu LOWE
6. Animator LOWE
a) promowanie modelu LOWE w społeczności lokalnej (w tym zasady LLL oraz aktywnego samokształcenia)
b) udział w rekrutacji UP
c) planowanie i realizacja spotkań dla UP oraz osób zainteresowanych działalnością LOWE
d) aktywne pozyskiwanie partnerów LOWE
e) komunikacja z UP oraz kandydatami do projektu
f) nawiązywanie współpracy z instytucjami funkcjonującymi w otoczeniu LOWE (NGO, instytucjami integracji społecznej oraz rynku pracy itp.)
§ 2.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice – Struktura Organizacyjna Urzędu , otrzymuje nowe brzmienie w postaci załącznika nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Złącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kłomnice – Wykaz stanowisk i etatów, otrzymuje nowe brzmienie w postaci załącznika nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.