artykuł nr 1

Zarządzenie nr 139/2018 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 05.10.2018

 OR.0050.139.2018

 
ZARZĄDZENIE NR 139/2018
Wójta Gminy Kłomnice – Szefa OC Gminy Kłomnice
z dnia 05 października 2018 roku.
 
w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia przeklasyfikowania i wybrakowania sprzętu Obrony Cywilnej.
 
 
Na podstawie § 3 pkt. 14 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz.U. Nr 96, poz. 850)
 
zarządzam co następuje:
 
§ 1
 
W celu uporządkowania gospodarki sprzętem i mieniem Obrony Cywilnej będącego na ewidencji Urzędu Gminy Kłomnice, dokonania oceny jego stanu technicznego, zaszeregowania do odpowiedniej kategorii powołuję komisję w składzie:
 
1. Sebastian Woch – Przewodniczący,
2. Michał Jamróz – Członek
3. Maciej Derda – Członek
 
§ 2
 
Komisja dokona oceny stanu technicznego sprzętu Obrony Cywilnej przedstawionego do przeklasyfikowania i wybrakowania przez Urząd Gminy.
 
§ 3
 
Propozycje sprzętu do przeklasyfikowania i wybrakowania należy przedstawić na druku protokołu przeklasyfikowania – wybrakowania w 2 egzemplarzach w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Częstochowie w terminie do 5 października 2018 roku.
 
§ 4
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania