artykuł nr 1

Zarządzenie nr 108/2018 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 27.07.2018

 OR.0050.108.2018

ZARZĄDZENIE NR 108/2018
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 27.07.2018 roku
 
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej do spraw likwidacji środków trwałych i innych rzeczowych składników majątkowych Urzędu Gminy Kłomnice.
 
Na podstawie art, 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 t. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 994) zarządza się, co następuje:
§1
Powołuję Komisję Likwidacyjną do spraw likwidacji środków trwałych i innych rzeczowych składników majątkowych Urzędu Gminy Kłomnice w następującym składzie:
1.   Przewodniczący - Małgorzata Woch
2.   Członek - Halina Koza
3.   Członek - Ewa Wychowaniec
§2
Prace komisji likwidacyjnej rozpoczną się 06.08.20 18r., a zakończą 08.08.20 18r,
§3
l. Komisja Likwidacyjna dokonuje oceny stopnia zużycia, przydatności do dalszego użytkowania oraz przeprowadza likwidację środków trwałych i innych rzeczowych składników majątkowych Urzędu Gminy Kłomnice.
2. Składniki majątkowe uznane przez Komisję Likwidacyjną za zużyte, a których naprawa jest nieopłacalna lub nieprzydatne do dalszego użytkowania, kierowane są do likwidacji,
3. Z przeprowadzonej likwidacji Komisja Likwidacyjna sporządza Protokół likwidacji (stanowiący załącznik nr l do zarządzenia) oraz druk L T - Likwidacja środka trwałego i LN - Likwidacja przedmiotu nietrwałego (stanowiący załącznik nr 2 do zarządzenia), Dokumenty te stanowią podstawę do wykreślenia zlikwidowanego składnika majątkowego z ewidencji środków trwałych.
§4
Po wykonaniu zadań określonych w §3 komisja likwidacyjna ulega rozwiązaniu.
§5
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 
Załączniki:
Załącznik nr 2307 KB
Załącznik nr 161 KB