artykuł nr 1

Zarządzenie nr 179/2015 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 14.09.2015

OR.0050.179.2015
ZARZĄDZENIE NR 179/2015
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 14 września 2015r.
 
 
w sprawie: powołania Komisji Archiwizacyjnej ds. archiwizacji dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 10 i 24 maja 2015r.
 
Na podstawie §7.1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz.U. z 10 grudnia 2013., poz.1488) zarządzam, co następuje:
 
§ 1
Powołuję Komisję Archiwizacyjną dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 10 i 24 maja 2015r., w następującym składzie:
 
Barbara Sośniak– Insp. ds. informacji publicznej i nieruchomości -  Przewodnicząca
Katarzyna Duda – Insp. ds. organizacji pozarządowych i archiwum zakładowego
Anna Śliwakowska – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
 
§ 2
Do zadań Komisji należy:
Podział zdeponowanej w Urzędzie dokumentacji z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 10 i 24 maja 2015r.
1/ dokumentację niearchiwalną przeznaczoną do zniszczenia (art7 ust.1 rozporządzenia),
 - dokumentację archiwalną podlegającą przekazaniu do Krajowego Biura Wyborczego - Delegatura w Częstochowie (§7 ust.2 rozporządzenie),
2/sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz spisu dokumentacji niearchiwalnej,
3/sporządzenie spisu zdawczo-odbiorczego materiałów archiwalnych z wyborów,
4/ przekazanie materiałów archiwalnych z wyborów do Krajowego Biura Wyborczego- Delegatura  w Częstochowie,
5/dalsze postępowanie z dokumentacją niearchiwalną w sposób uzgodniony z Krajowym Biurem Wyborczym- Delegatura w Częstochowie
§3.
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.