artykuł nr 1

Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice

10/01/2018 S6 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kłomnice: Usługi zbierania śmieci

2018/S 006-009331

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Kłomnice
ul. Strażacka 20
Kłomnice
42-270
Polska
Osoba do kontaktów: Aleksandra Stępień
Tel.: +48 343281122
E-mail: astepien@klomnice.pl
Faks: +48 343281121
Kod NUTS: PL224

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.klomnice.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.klomnice.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice

Numer referencyjny: IZI-IZ.271.1.2018
II.1.2)Główny kod CPV
90511300
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Przedmiot zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący: załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511300
90000000
90500000
90511200
90514000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL224
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Kłomnice.

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Przedmiot zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący: załącznik nr 1 do SIWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/04/2018
Koniec: 31/03/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

 

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia uzupełniającego dotyczy rodzaju usług określonych w SIWZ.

I może wynosić do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

— posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ,

— posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kłomnice.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył lub świadczy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmujące wykonanie lub wykonywanie usług odbierania odpadów komunalnych oraz odbieraniu odpadów segregowanych od łącznie co najmniej 1000 nieruchomości, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej nią 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

UWAGI:

— Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie iż usługi zostały wykonane w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez zamawiającego należy w wykazie usług podać wartość odpowiadającą zakresowi warunku,

— Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych,

— W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać że podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

2) dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego tj. samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, wilości:

—co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120 l, 240 l, 360 l (typu śmieciarka),

—co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania szkła z pojemników o pojemności 120 l, 240 l (typu śmieciarka),

—co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania popiołu z pojemników o pojemności 120 l, 240 l (typu śmieciarka),

—co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania pojemników (worków) z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi,

—co najmniej jeden pojazd mniejszy gabarytowo do odbioru odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe dla śmieciarki.

Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami przetargowymi zamówienia.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

Wykonawca winien wnieść wadium: w wysokości 15 000,00 PLN(słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wzór umowy według którego zostanie podpisana umowa z Wykonawcą stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/02/2018
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 13/02/2018
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:

 

Siedziba Zamawiającego przy ul. Strażackiej 20 w Kłomnicach, gmina Kłomnice, woj. śląskie, sekretariat pok 101.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

Osoby zainteresowane winny stawić się 5 minut przed terminem otwarcia ofert. Otwarcie ofert jest jawne, bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający podaje nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczace ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

 

Rok 2019.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust 1 ustawy pzp.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587700
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 22587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Będą wynikały z przepisów ustawy Pzp.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publiczych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587700
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Faks: +48 224581101

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

08/01/2018
 
Wójt Gmniny Kłomnice - Piotr Juszczyk