artykuł nr 1

Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych, użyteczności publicznych oraz innych nieruchomości będących własnością Gminy Kłomnice

 ? Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bip.klomnice.pl

 

Kłomnice: Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych, użyteczności publicznych oraz innych nieruchomości będących własnością Gminy Kłomnice
Numer ogłoszenia: 129738 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłomnice , ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 034 3281122 w. 119, faks 034 3281121.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych, uzyteczności publicznych oraz innych nieruchomości będacych własnością Gminy Kłomnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Wywóz nieczystości stałych z budynków komunalnych, użyteczności publicznych oraz innych nieruchomości będących własnością Gminy Kłomnice. Zakres robót obejmuje wywóz nieczystości z następujących miejsc: 1) Działka gminna nr 3086 w Garnku, ul. Główna pojemnik o pojemności 1 100 l - 1 szt. ilość wywozów 12 2) Działka gminna nr 510 w Kłomnicach, ul. Sądowa pojemnik o pojemności 1 100 l - 3 szt. ilość wywozów 12 3) Działka gminna nr 506; 51/1; 51/2; 51/3 w Kłomnicach, ul. Zdrowska (targowisko) Wywóz odpadów odbywać się będzie wyłącznie po dokonaniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego. Z uwagi na to, że targowisko w Kłomnicach, położone przy ul. Zdrowskiej dysponuje swoim kontenerem o pojemności 7m3 nie będzie konieczności wstawiania dodatkowego pojemnika. Jednak po jego zapełnieniu i odbiorze, Wykonawca będzie zobowiązany do jego odstawienia. kontener o pojemności 7 m3 ilość wywozów 12 4) Budynek Urzędu Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20 Wywóz odpadów odbywać się będzie wyłącznie po dokonaniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego. kontener o pojemności 7 m3 - 1 szt. ilość wywozów 32 5) Oczyszczalnia ścieków w Kłomnicach, ul. Częstochowska pojemnik o pojemności 1 100l - 3 szt. ilość wywozów 12 6) Wywóz skratek z oczyszczalni ścieków w Kłomnicach pojemnik o pojemności 1 100 l - 2 szt. ilość wywozów 12 7) Oczyszczalnia ścieków w Hubach pojemnik o pojemności 1 100 l - 1 szt. ilość wywozów 12 8) Wywóz skratek z oczyszczalni ścieków w Hubach pojemnik o pojemności 1 100 l- 2 szt. ilość wywozów 12 9) Wywóz zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Hubach pojemnik o pojemności 1 100 l- 1 szt. ilość wywozów 12 10) Wywóz skratek z oczyszczalni ścieków w Nieznanicach pojemnik o pojemności 240 l- 2 szt. ilość wywozów 12 11) Boisko Orlik w Rzerzęczycach pojemnik o pojemności 1 100l - 1 szt. ilość wywozów 12 12) Boisko Orlik w Nieznanicach pojemnik o pojemności 1 100l - 1 szt. ilość wywozów 12 13) Boisko w Kłomnicach, ul. Częstochowska pojemnik o pojemności 1100l- 1 szt. ilość wywozów 8 tj.: w roku 2016 (5 wywozów) w miesiącach od lipca do listopada, w roku 2017 (3 wywozy) w miesiącach od kwietnia do czerwca, 14) Budynek Gminny w Zawadzie, ul. Częstochowska pojemnik o pojemności 1 100l - 1 szt. ilość wywozów: 12 15) Staw w Zawadzie pojemnik o pojemności 1 100l- 1 szt. ilość wywozów 8 tj.: w roku 2016 (4 wywozy) w miesiącach od lipca do października, w roku 2017 (4 wywozy) w miesiącach od marca do czerwca, 16) Świetlica w Zdrowej, ul. Kłomnicka pojemnik o pojemności 1 100l - 1 szt. ilość wywozów 12 17) Budynek gminny w Garnku, ul. Główna 9 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 18) OSP w Rzerzęczycach, ul. Skrzydlowska 80 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 19) OSP w Karczewicach, ul. Wolności 32 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 20) OSP w Skrzydlowie, ul. Główna 56 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 21) OSP w Chorzenicach, ul. Główna 31 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 22) OSP w Pacierzowie, ul. Częstochowska 19 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 23) OSP w Konarach, ul. Łąkowa 32 pojemnik o pojemności 120l - 1 szt. ilość wywozów 12 24) Plac zabaw w Kłomnicach, ul. Parkowa (działka nr 354) pojemnik o pojemności 1100l - 1 szt. ilość wywozów 12 25) Plac zabaw w Karczewicach, ul. Wolności (działka nr 177) pojemnik o pojemności 1100l - 1 szt. ilość wywozów 12 26) Teren Gminy Kłomnice Odbiór odpadów odbywać się będzie wyłącznie po dokonaniu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego, ilość odpadów: ok. 150 Mg, częstotliwość: 1-2 razy w miesiącu, objazd terenu Gminy w celu uprzątnięcia luzem leżących worków z odpadami zmieszanymi, zlokalizowanymi na terenie sołectw). 27) Zamawiający zastrzega sobie możliwość doposażenia nieruchomości będących własnością Gminy Kłomnice w dodatkowy kontener o pojemności 7 m3 (1 szt.) i częstotliwości wywozów 10 razy oraz dodatkowy 1 pojemnik o pojemności 1 100l i częstotliwości wywozu 30 razy. Doposażenie dotyczy nieruchomości na których mogą odbywać się np. imprezy okolicznościowe itp..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających opisanych szczegółowo w Rozdziale 2 SIWZ. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w przypadku gdy, zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   -posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ, -posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kłomnice, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Wykonawca musi wykazać, że: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których odbierał odpady komunalne w ilości co najmniej 200,00 Mg/rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty - wykaz wykonania/wykonywania usług - załącznik nr 5 do SIWZ .

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości: co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 1 100l i kontenera o pojemności 7 m3 (własnego lub wynajętego). Ocena spełnienia warunku udziału , w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SIWZ .

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP - zał. nr 3 do SIWZ; -Formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ; -dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowaniem wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, zdolnościach finansowych, z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy, jeżeli wykonawca zamierza polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru pranego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego). -dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

· 1 - Cena - 90

· 2 - termin płatności faktury - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a)zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b)Zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki c)Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d)Zmiany terminu wykonania: -z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, -wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, -ze względu na złe warunki atmosferyczne e)Zmiany płatności i inne: -zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości - zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, -zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, -zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, -rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. f)Zmiany osobowe: -zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego- dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 PZP: -zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), -zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kłomnice, ul. strażacka 20, 42-270 Kłomnice sekretariat pok 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                     Wójt Gminy Kłomnice - Piotr Juszczyk