artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu „Równy start - szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – II


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 34 366 84 09, faks 34 366 84 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu -Równy start - szansą na lepsze jutro- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Kłomnice w ramach projektu -Równy start - szansą na lepsze jutro- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ DLA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Kłomnicach b) Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach c) Szkoła Podstawowa w Garnku d) Szkoła Podstawowa w Witkowicach e) Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie f) Szkoła Podstawowa w Konarach 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część I. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. II część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć logopedycznych w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Witkowicach b) Szkoła Podstawowa w Zawadzie c) Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część II. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. III część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZO. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania szczególnie uzdolnionych matematyczno-przyrodniczo w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Kłomnicach b) Szkoła Podstawowa w Garnku c) Szkoła Podstawowa w Witkowicach d) Szkoła Podstawowa w Zawadzie e) Szkoła Podstawowa w Konarach 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część III. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. IV część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH PLASTYCZNIE. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Kłomnicach b) Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część IV. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. V część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH TEATRALNIE . 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Kłomnicach b) Szkoła Podstawowa w Rzerzęczycach 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część V. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne VI część - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH I POMOCOWYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH MUZYCZNO - TANECZNIE ORAZ DO REALIZACJI ZAJĘĆ Z MUZYKOTERAPII. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i pomocowych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w następujących szkołach: a) Szkoła Podstawowa w Kłomnicach b) Szkoła Podstawowa w Skrzydlowie 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - część VI. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. symbol CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatków - załącznik nr 4 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, tj. iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pokój 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak