Przetarg nieograniczony na Budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ulicy Południowej i ul. Księżej w miejscowości Kłomnice
L.dz. 3411/4.1/09
O G ŁO S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
Nazwa zamówienia: „Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ulicy Południowej
i ul. Księżej w miejscowości Kłomnice”
- Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
Gmina Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, tel. 3281-122, fax 3281-121, strona internetowa: www.bip.klomnice.pl, godziny urzędowania: poniedziałek 8.00 – 16.00; wtorek – piątek 7.30 – 15.30
- Określenie trybu zamówienia – Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) Tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007r. (Dz.U. Nr 223, poz. 1655) (zm. Dz.U. 2008, Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505)
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia - www.bip.klomnice.pl
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ulicy Południowej i ul. Księżej
w miejscowości Kłomnice” Zakres robót:
Ul. Południowa w Kłomnicach:
1. Montaż i stawianie latarni oświetleniowych, wraz z osprzętem – 5 szt;
2. Montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku wraz z osprzętem – 5 szt;
3. Układanie kabla w rurach ochronnych – 293m;
4. Realizacja niezbędnych dla funkcjonowania projektowanego oświetlenia urządzeń;
Ul. Księża w Kłomnicach:
1. Montaż i stawianie latarni oświetleniowych wraz z osprzętem– 6 szt;
2. Montaż opraw oświetleniowych na wysięgniku wraz z osprzętem – 6 szt;
3. Układanie kabla w rurach ochronnych – 85m;
4. Realizacja niezbędnych dla funkcjonowania projektowanego oświetlenia urządzeń, w tym szafki pomiarowo – sterowniczej.
Kod CPV: 45.31.61.10-9; 45.31.43.00-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – do 30.04.2010r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków (art. 22 pzp):
a. posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, gdy:
a. jest niezgodną z ustawą;
b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
- Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 1 do SIWZ;
- Wypełniony kosztorys skrócony (przedmiar) - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
- Oświadczenie o bieżącym płaceniu składek ZUS, o nie zaleganiu w płaceniu podatków oraz o braku postępowania karno – skarbowego w stosunku do firmy oferenta (na formularzu ofertowym);
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawo zamówień publicznych (na formularzu ofertowym);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
· Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
(Należy przedstawić jako główny wykonawca min. 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, oraz minimum 2 referencje (roboty muszą być zakończone)
· wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi przedstawić dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika budowy stosownych uprawnień. Należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (z określonym terminem ważności).
- Informacja na temat wadium – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena (koszt) - 100 %
- Miejsce i termin składania ofert Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 103
do dnia 29.12.2009r. do godz. 9.00
- Miejsce i termin otwarcia ofert Urząd Gminy Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, pok. 103
dnia 29.12.2009r o godz. 9.15
- Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu do składania ofert – tj. do dnia 27.01.2010r.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
- Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
- Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 – zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
- Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia
Ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniu 04.12.2009r.
Kłomnice, dnia 04.12.2009r.
Wójt – mgr Adam Zając