artykuł nr 1

Protokół z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu statutu Gminy Kłomnice.

Protokół z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu statutu Gminy Kłomnice.

 
Kłomnice, dnia 17.10.2018 r.
 
PROTOKÓŁ
 
z przeprowadzonych konsultacji społecznych dotyczących  projektu statutu gminy Kłomnice ogłoszonych Zarządzeniem Nr.138/2018 r. z dnia 05.10.2018 r. Wójta Gminy Kłomnice Piotra Juszczyka.
1. Termin i miejsce konsultacji.
Konsultacje zostały przeprowadzone w terminie od dnia 08 października do 16 października 2018 r.
2. Forma konsultacji:
Konsultacje odbyły się poprzez zamieszczenie projektu statutu wraz z formularzem ankietowym  do składania uwag. na stronie internetowej, w Biuletynie Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń w U.G. Kłomnice, oraz na tablicach ogłoszeń w 23 sołectwach.
3. Odpowiedzialny za przeprowadzenie konsultacji był sekretarz gminy: Barbara Mizera.
4. Wyniki konsultacji:
W wyznaczonym terminie przeprowadzenia konsultacji nie wpłynął od mieszkańców żaden wniosek dotyczący uwag do konstrukcji statutu. Podczas omawiania statutu na wspólnych komisjach Rady Gminy Kłomnice zgłoszono wniosek dotyczący zamieszczenia w Rozdziale I § 2 Statutu ust. 10 w następującym brzmieniu „10) policji sesyjnej – należy przez to rozumieć ogół uprawnień Przewodniczącego Rady (lub zastępującego go w prowadzeniu obrad Wiceprzewodniczącego) służących do zapewnienia porządku obrad.” Dokonano także poprawy 2 omyłek pisarskich.
 
Protokół sporządziła:
Barbara Mizera – sekretarz gminy.