artykuł nr 1

Zarządzenie nr 134/2016 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 09.08.2016

 OR.0050.134.2016

Zarządzenie nr 134/2016
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 09.08.2016
w sprawie: zmiany Zarządzenia Wójta Gminy Kłomnice nr 100/2013 z dnia 03.09.2013 r.
§1
Dokonuje się zmian:
1)   w załączniku nr 1 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
 
a) Wykaz osób upoważnionych do kontroli merytorycznej
wiersze tabeli otrzymują brzmienie
 
Lp.
Nazwa referatu/samodzielnego stanowiska
Stanowisko służbowe upoważnionego
Imię i nazwisko
Stanowisko służbowe  zastępującego upoważnionego
Imię i nazwisko
Wzór podpisu
upoważnionego
Wzór podpisu zastępującego upoważnionego
2
Referat Organizacyjny
Sekretarz Gminy Kierownik Ref. Organizacyjnego
 
Barbara Mizera
 
 Inspektor ds obsługi sekretariatu
 
 Dorota Kowalczyk
 
Inspektor ds obsługi rady gminy
 
Ewelina Wilk
 
 
3
Referat Finansowy
Skarbnik Gminy, Kierownik Ref. Finansowego
 
Ewa Dąbrowska
 
 
 
Inspektor ds księgowości budżetowej
 
Halina Koza
 
Ewa Wychowaniec
 
 
Inspektor ds księgowości
podatkowej i wymiaru
 
Halina Koza
 
Marta Dumin
 
Magdalena Michoń
 
 
5
Referat gospodarki przestrzennej, rolnictwa i nieruchomości
Kierownik Ref. gospodarki przestrzennej  i ochrony środowiska
 
 
Bożena Lara
Inspektor ds rolnictwa i leśnictwa
 
 
Michał Jamróz
 
 
Inspektor ds gospodarki odpadami
 
Michał Łągiewka
 
Inspektor ds informacji publicznej i nieruchomości
 
Barbara Sośniak
 
 
8
Samodzielne stanowisko ds obrony cywilnej i wojskowości
Samodzielne stanowisko ds obrony cywilnej i wojskowości
 
Sebastian Woch
 
 
9
 
 
Radca Prawny
 
 
Radca Prawny
 
Ewa Recha
 
Beata Łasińska
 
 
 
10
Gminna Komisja rozwiązywania problemów alkoholowych
 
Przewodnicząca GKRPA
 
Barbara Mizera
 
Sekretarz GKRPA
 
Anita Stępień  
 
 
6
Samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy
Samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy
Główny Specjalista ds rozwoju i promocji gminy
 
Robert Kępa
 
 
 
b)   w wierszu 2 kol.3 następuje zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię  i nazwisko  Róża Wiewióra na Barbara Mizera
w wierszu 2 kol.4 następuje zmiana stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko z Barbara Sośniak na Dorota Kowalczyk oraz z Jolanta Bieda na Ewelina Wilk
w wierszu 3 kol.3 następuje zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię  i nazwisko  Halina Paruzel-Tkacz na Ewa Dąbrowska
w wierszu 3 kol.4 dodaje się  stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko Marta Dumin i Magdalena Michoń
w wierszu 5 kol.3 zmienia się nazwa kierownika referatu z gospodarki przestrzennej, rolnictwa i nieruchomości na kierownika referatu gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
w wierszu 5 kol.4 zmiana stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko Michał Jamróz, dodano  Michał Łągiewka i Barbara Sośniak
w wierszu 8 kol.3 zmiana  stanowisko służbowe upoważnionego, imię  i nazwisko  z Adam Równiak na Sebastian Woch
w wierszu 9 kol.3 dodano stanowisko służbowe upoważnionego, imię  i nazwisko Beata Łasińska
w wierszu 10 kol.3. zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię  i nazwisko  Róża Wiewióra na Barbara Mizera
w wierszu 6 kol.2,3,4 usunięto, w to miejsce dodano samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy imię i nazwisko Robert Kępa
 
2)   w załączniku nr 2 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
a)   Wykaz osób upoważnionych do kontroli formalnej i rachunkowej, zgodności z planem oraz do dekretacji dowodów księgowych
wiersze tabeli otrzymują brzmienie:
Lp.
Stanowisko służbowe
Imię i nazwisko
Podpis
3
Księgowa
Małgorzata Woch  
 
 
4
Pomoc administracyjna
Emilia Kipigroch
 
5
Inspektor ds księgowości budżetowej
Ewa Wychowaniec  
 
b)   w wierszu 3 kol.2 zmieniono stanowisko służbowe z inspektor ds budżetowych na
księgowa oraz kol.3 imię i nazwisko z Alina Tasarz na Małgorzata Woch
dodano wiersz 5 kol.2 Inspektor ds księgowości budżetowej kol.3 imię i nazwisko Ewa Wychowaniec
dodano wiersz 4 kol.2 pomoc administracyjna kol.3 imię i nazwisko Emilia Kipigroch
 
 
3)   w załączniku nr 3 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
 
a)   Wykaz osób upoważnionych do zatwierdzania dowodów księgowych do wypłaty i dyspozycji pieniężnych:
wiersze tabeli otrzymują brzmienie:
przez Wójta Gminy
 
Lp.
Stanowisko służbowe
Imię i nazwisko
Podpis
2
Sekretarz Gminy, Kierownik ref. organizacyjnego
 
Barbara Mizera
 

 

b)   w wierszu 2 kol.3 dokonano zmiany imię i nazwisko z Róża Wiewióra na Barbara Mizera

 
 
 
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom Urzędu Gminy
 
 
Wykaz pracowników jednostki, którzy zapoznali się z procedurami kontroli i zobowiązują się do jej przestrzegania.
 
 
 
 
L.p.
Stanowisko
Imię i nazwisko
Podpis
 
1
 
Sekretarz Gminy
 
 
Barbara Mizera
 
 
2
 
 
Radca Prawny
 
Beata Łasińska
 
 
3
 
 
Skarbnik Gminy
 
Ewa Dąbrowska
 
 
4
 
 
Kierownik Ref. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
 
Bożena Lara
 
 
5
 
 
Inspektor ds obsługi sekretariatu
 
Dorota Kowalczyk
 
 
6
 
 
Inspektor ds obsługi rady gminy
 
Ewelina Wilk
 
 
7
 
 
Inspektor ds obrony cywilnej i wojskowości
 
Sebastian Woch
 
 
8
 
 
Księgowa
 
Małgorzata Woch
 
 
9
 
 
Inspektor ds rolnictwa i leśnictwa
 
Michał Jamróz
 
 
10
 
 
Inspektor ds księgowości podatkowej i wymiaru
 
Magdalena Michoń
 
 
11
 
 
Inspektor ds księgowości podatkowej i wymiaru
 
Marta Dumin
 
 
12
 
 
Główny specjalista ds rozwoju i promocji gminy
 
Robert Kępa
 
 
13
 
 
Inspektor ds gospodarki odpadami
 
Michał Łągiewka
 
 
14
 
 
Inspektor ds księgowości budżetowej
 
Ewa Wychowaniec
 
 
15
 
 
Pomoc administracyjna
 
Emilia Kipigroch
 
 
16
 
 
Inspektor ds informacji publicznej i nieruchomości
 
Barbara Sośniak