Zarządzenie nr 134/2016 Wójta Gminy Kłomnice z dnia 09.08.2016
OR.0050.134.2016
Zarządzenie nr 134/2016
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 09.08.2016
Wójta Gminy Kłomnice
z dnia 09.08.2016
w sprawie: zmiany Zarządzenia Wójta Gminy Kłomnice nr 100/2013 z dnia 03.09.2013 r.
§1
Dokonuje się zmian:
1) w załączniku nr 1 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
a) Wykaz osób upoważnionych do kontroli merytorycznej
wiersze tabeli otrzymują brzmienie
Lp. | Nazwa referatu/samodzielnego stanowiska | Stanowisko służbowe upoważnionego Imię i nazwisko | Stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego Imię i nazwisko | Wzór podpisu upoważnionego | Wzór podpisu zastępującego upoważnionego |
2 | Referat Organizacyjny | Sekretarz Gminy Kierownik Ref. Organizacyjnego Barbara Mizera | Inspektor ds obsługi sekretariatu Dorota Kowalczyk Inspektor ds obsługi rady gminy Ewelina Wilk | | |
3 | Referat Finansowy | Skarbnik Gminy, Kierownik Ref. Finansowego Ewa Dąbrowska | Inspektor ds księgowości budżetowej Halina Koza Ewa Wychowaniec Inspektor ds księgowości podatkowej i wymiaru Halina Koza Marta Dumin Magdalena Michoń | | |
5 | Referat gospodarki przestrzennej, rolnictwa i nieruchomości | Kierownik Ref. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska Bożena Lara | Inspektor ds rolnictwa i leśnictwa Michał Jamróz Inspektor ds gospodarki odpadami Michał Łągiewka Inspektor ds informacji publicznej i nieruchomości Barbara Sośniak | | |
8 | Samodzielne stanowisko ds obrony cywilnej i wojskowości | Samodzielne stanowisko ds obrony cywilnej i wojskowości | Sebastian Woch | | |
9 | Radca Prawny | Radca Prawny | Ewa Recha Beata Łasińska | | |
10 | Gminna Komisja rozwiązywania problemów alkoholowych | Przewodnicząca GKRPA Barbara Mizera | Sekretarz GKRPA Anita Stępień | | |
6 | Samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy | Samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy | Główny Specjalista ds rozwoju i promocji gminy Robert Kępa | | |
b) w wierszu 2 kol.3 następuje zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię i nazwisko Róża Wiewióra na Barbara Mizera
w wierszu 2 kol.4 następuje zmiana stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko z Barbara Sośniak na Dorota Kowalczyk oraz z Jolanta Bieda na Ewelina Wilk
w wierszu 2 kol.4 następuje zmiana stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko z Barbara Sośniak na Dorota Kowalczyk oraz z Jolanta Bieda na Ewelina Wilk
w wierszu 3 kol.3 następuje zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię i nazwisko Halina Paruzel-Tkacz na Ewa Dąbrowska
w wierszu 3 kol.4 dodaje się stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko Marta Dumin i Magdalena Michoń
w wierszu 5 kol.3 zmienia się nazwa kierownika referatu z gospodarki przestrzennej, rolnictwa i nieruchomości na kierownika referatu gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
w wierszu 3 kol.4 dodaje się stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko Marta Dumin i Magdalena Michoń
w wierszu 5 kol.3 zmienia się nazwa kierownika referatu z gospodarki przestrzennej, rolnictwa i nieruchomości na kierownika referatu gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska
w wierszu 5 kol.4 zmiana stanowisko służbowe zastępującego upoważnionego imię i nazwisko Michał Jamróz, dodano Michał Łągiewka i Barbara Sośniak
w wierszu 8 kol.3 zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię i nazwisko z Adam Równiak na Sebastian Woch
w wierszu 9 kol.3 dodano stanowisko służbowe upoważnionego, imię i nazwisko Beata Łasińska
w wierszu 10 kol.3. zmiana stanowisko służbowe upoważnionego, imię i nazwisko Róża Wiewióra na Barbara Mizera
w wierszu 6 kol.2,3,4 usunięto, w to miejsce dodano samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy imię i nazwisko Robert Kępa
w wierszu 6 kol.2,3,4 usunięto, w to miejsce dodano samodzielne stanowisko ds rozwoju i promocji gminy imię i nazwisko Robert Kępa
2) w załączniku nr 2 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
a) Wykaz osób upoważnionych do kontroli formalnej i rachunkowej, zgodności z planem oraz do dekretacji dowodów księgowych
wiersze tabeli otrzymują brzmienie:
Lp. | Stanowisko służbowe | Imię i nazwisko | Podpis |
3 | Księgowa | Małgorzata Woch | |
4 | Pomoc administracyjna | Emilia Kipigroch | |
5 | Inspektor ds księgowości budżetowej | Ewa Wychowaniec | |
b) w wierszu 3 kol.2 zmieniono stanowisko służbowe z inspektor ds budżetowych na
księgowa oraz kol.3 imię i nazwisko z Alina Tasarz na Małgorzata Woch
księgowa oraz kol.3 imię i nazwisko z Alina Tasarz na Małgorzata Woch
dodano wiersz 5 kol.2 Inspektor ds księgowości budżetowej kol.3 imię i nazwisko Ewa Wychowaniec
dodano wiersz 4 kol.2 pomoc administracyjna kol.3 imię i nazwisko Emilia Kipigroch
dodano wiersz 4 kol.2 pomoc administracyjna kol.3 imię i nazwisko Emilia Kipigroch
3) w załączniku nr 3 do Procedur kontroli dokonuje się następujących zmian:
a) Wykaz osób upoważnionych do zatwierdzania dowodów księgowych do wypłaty i dyspozycji pieniężnych:
wiersze tabeli otrzymują brzmienie:
przez Wójta Gminy
Lp. | Stanowisko służbowe | Imię i nazwisko | Podpis |
2 | Sekretarz Gminy, Kierownik ref. organizacyjnego | Barbara Mizera | |
b) w wierszu 2 kol.3 dokonano zmiany imię i nazwisko z Róża Wiewióra na Barbara Mizera
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikom Urzędu Gminy
Wykaz pracowników jednostki, którzy zapoznali się z procedurami kontroli i zobowiązują się do jej przestrzegania.
L.p. | Stanowisko | Imię i nazwisko | Podpis |
1 | Sekretarz Gminy | Barbara Mizera | |
2 | Radca Prawny | Beata Łasińska | |
3 | Skarbnik Gminy | Ewa Dąbrowska | |
4 | Kierownik Ref. gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska | Bożena Lara | |
5 | Inspektor ds obsługi sekretariatu | Dorota Kowalczyk | |
6 | Inspektor ds obsługi rady gminy | Ewelina Wilk | |
7 | Inspektor ds obrony cywilnej i wojskowości | Sebastian Woch | |
8 | Księgowa | Małgorzata Woch | |
9 | Inspektor ds rolnictwa i leśnictwa | Michał Jamróz | |
10 | Inspektor ds księgowości podatkowej i wymiaru | Magdalena Michoń | |
11 | Inspektor ds księgowości podatkowej i wymiaru | Marta Dumin | |
12 | Główny specjalista ds rozwoju i promocji gminy | Robert Kępa | |
13 | Inspektor ds gospodarki odpadami | Michał Łągiewka | |
14 | Inspektor ds księgowości budżetowej | Ewa Wychowaniec | |
15 | Pomoc administracyjna | Emilia Kipigroch | |
16 | Inspektor ds informacji publicznej i nieruchomości | Barbara Sośniak | |